Regulamin sklepu internetowego MaNa w Podróży

§ 1 Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym MaNa w Podróży, dostępnym pod adresem www.manawpodrozy.pl/sklep.

1.2. Administratorem sklepu jest Maciej Birecki MaNa w Podróży z siedzibą pod adresem ul. Żurawia 16a 48-300 Jędrzychów, NIP: 7532469563, REGON: 525342990, tel. 600 214 381
Firma uzyskała wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

§ 2 Zakupy

2.1. Kupujący może złożyć zamówienie jako gość, z możliwością założenia konta klienta

2.2. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę.

§ 3 Ceny i płatności

3.1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT

3.2. Klient ma możliwość wyboru różnych metod płatności, takich jak karta kredytowa, przelew bankowy itp.

3.3 Płatności elektroniczne, , obsługiwane są przez serwis imoje obsługiwany przez ING Bank Śląski Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice; wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie  Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459; kapitał zakładowy w kwocie 130 100 000 zł opłacony w całości, NIP 634-013-54-75 zwany dalej Operatorem Płatności lub Bankiem.

3.4 Jeżeli Kupujący prosi o wystawienie faktury, jest ona doręczana Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

§ 4 Dostawa

4.1. Koszty dostawy są określane podczas składania zamówienia i zależą od wybranej formy dostawy oraz miejsca dostarczenia.

4.2. Dostawy realizowane są przez firmę InPost. Koszt dostawy wynosi:
– Paczkomaty InPost – 16,90 zł
– InPost Kurier – 19,90 zł

4.3. Termin dostawy wynosi zazwyczaj do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

§ 5 Reklamacje i zwroty

5.1. Klient (również przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu. Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu, w tym ebooki, oraz produkty personalizowane. 

5.2. W przypadku odstąpienia od umowy, koszty przesyłki nie są zwracane i w pełni ponoszone przez klienta.

5.3. Sprzedawca zapewnia, że sprzedawany produkt jest wolny od wad.

5.4. W przypadku wady towaru, klient (również przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością) ma prawo do reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.5. Wzór dostępny jest pod tym linkiem.

§ 6 Ochrona danych osobowych

6.1. Dane osobowe klientów są zbierane i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką prywatności opublikowaną TUTAJ.

§ 7 Postanowienia końcowe

7.1. Regulamin może ulec zmianie, przy czym zmiany te będą publikowane na stronie internetowej sklepu

7.2. Wszelkie spory wynikłe z zakupów dokonanych w sklepie internetowym będą rozstrzygane na drodze mediacji lub przed sądem właściwym dla siedziby sklepu.

7.3. Regulamin wchodzi w życie od dnia 20.05.2024 r., a klient zobowiązany jest do jego przestrzegania.